آموزش اکستنشن مو جزو پرطرفدارترین و محبوب ترین مجموعه ها در زمینه مو و زیبایی محسوب می گردد. همانطور که می دانید اکستنشن مو به روش های حجم دادن و مو اطلاق می شود. در این مجموعه شما با انواع روش های اکستنشن مو و نحوه انجام آن آشنایی پیدا خواهید کرد. یکی از روش های اکستنشن مو، روش مو دوختی نام دارد که در این روش اکستنشن ها با وسایلی مخصوص بر روی موها دوخته می شوند. از اینرو مجموعه آموزش اکستنشن مو به صورت مرحله به مرحله به توضیح این روش و نیز بیان نکاتی در خصوص روش مو دوختی پرداخته است.

 

آموزش اکستنشن مو

 

 

 

 

آموزش اکستنشن مو

مجموعه آموزش اکستنشن مو، نوع دیگری از اکستنشن که دارای محبوبیت بالایی بوده به نام اکستنشن موی متصل به هم را نیز توضیح می دهد. هم چنین در این مجموعه، روش اکستنشن مو کلیپسی به همراه نکاتی درباره این روش توضیح داده می شود. این روش در واقع نسبت به سایر روش ها راحت تر بر روی مو قرار گرفته و حتی برای انجام آن نیازی به تخصص خاص و یا مراجعه به سالن های زیبایی نخواهد بود. این روش موقت بوده و می تواند به صورت روزانه استفاده گردد. 

آموزش اکستنشن مو - آموزش اکستنشن مو

از دیگر روش های توضیح داده شده در مجموعه آموزش اکستنشن مو می توان به روش بافت خطی اشاره نمود. در این روش ابتدا باید موهای افراد به حالت افقی از یک طرف سر به طرف دیگر آن بافته شده و سپس عملیات اکستنشن مو بر روی این بافت ها صورت گیرد. باید افزود که نکات مربوط به هر روش نیز در قالب یک مبحث جدا با عنوان "نکات مربوط به اکستنشن"، توضیح داده شده است. اکستنشن چسبی نیز از دیگر روش های پوشش داده شده در مجموعه آموزش اکستنشن مو به شمار می رود. در این روش همانطور که از نامش پیداست، اکستنشن بر روی موهای افراد چسبانده می شود.


118فایل اکستنشن ,توضیح ,آموزش ,داده ,مجموعه آموزش ,مو به ,آموزش اکستنشن ,مجموعه آموزش اکستنشن ,توضیح داده ,نکات مربوط ,اکستنشن مو به ,مجموعه آموزش اک? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فرش ماشینی 1200 شانه دانلود فیلم سینمایی و سریال عکاسی کودک نوزاد فرش سجاده سوگند خرید اینترنتی Sina MonavariFar official فیلمو تی وی موزیک جهانی